Saturday, November 12, 2011

Pink + Gold

Tive que alterar os planos de cores. Apesar de adorar os lilases e roxos, a minha sala está em tons de branco, rosa, azul e dourado. O espaço é pequeno, ficava uma confusão a mistura de cores... Assim, e baseando-me no jarrão onde pus os galhos, optei por mudar as cores para os rosas e dourados. Tenho tantas bolas de Natal antigas, lindas de morrer, que nem sei por onde escolher! Adoro a minha colecção! :) Se quiserem que eu faça um post acerca dos meus enfeites de Natal e da minha colecção, faz favor de dizer!

Vão-me acompanhando neste work in progress, pois ainda faltam bastantes coisas para a decoração terminar...





I had to change my colour plans. My living room is decorated in white, pink, some blue and golden touches. And even though I love purple and lilac tones, they would create too much of a confusion in such a small place. So I opted for the pink and gold tones for the Christmas decorations, as they match the Ikea vase and the rest of the room colours. I have so many vintage glass ornaments, it's hard to choose the ones I want to use! I just love my collection! If you want me to show you photos of the baubles  and ornaments in my collection in a specific post, please do let me know!

Join me in this work in progress, as there is still a lot to decorate... :)

11 comments:

debra@dustjacket said...

Oh beautiful...you are inspiring me!
xxx

Liz said...

It's so original! Amazing!

Anonymous said...

Your photos are SO lovely! I found your site via "Dustjacket Attic", and I'm so happy I did. I think I just spent 30 minutes looking at the beautiful interior shots of your home!
Thanks so much for sharing!
xo Deirdre

Unknown said...

i love your decorations!

Gina Palha said...

Adorei as cores e o décor! Escolhas sempre fantásticas!

Casa Très Chic said...

Olá!
Cheguei aqui através do delicioso Achados de Decoração. Seu blog é perfeito, adorei e serei uma visita constante.
Parabéns pelo post, Natal é minha festa favorita e suas decorações estão um arraso.
Beijos
Tereza

urmystars.blogspot.pt said...

É óbvio que queremos um post com os enfeites de Natal. As fotos são tão lindas!!

Unknown said...

so gorgeous! I love these non-traditional decorations. thanks for the inspiration!

whitney
seeshopeatdo.com

nevertheless said...

I love the idea of using branches instead of the traditional pine looking ones!! The colours are so pretty :)

CV Love said...

Adoro o produto final, está cheio de bom gosto!

Citrusandorange said...

Obrigada pelos comentários tão queridos - aquecem o meu coração! :)
Thank you all for your sweet comments - they melt my heart! :)