Wednesday, December 8, 2010

For my little princesses

Eu sei que parece futilidade, mas nem quero saber! Hoje mostro-vos fotografias dos vestidos que as minhas meninas vão usar no Natal, concretizando assim mais um pequeno sonho de mãe babada - ter as duas princesas vestidas de igual! Como a diferença de idades entre elas é grande (7 anos), ainda acho mais piada. Digam lá se não vão parecer umas princesinhas de Natal? :-)






 
Today I'm showing you some photos of the dresses that I chose for my daughters - they'll be wearing them at Christmas. I know it may sound futile, but it's kind of dream coming true - I've always wanted to have 2 daughters dressed alike (not on an everyday basis, but I think it's funny sometimes, especially when their ages isn't that close). Don't you think they'll be looking like two little princesses? :-)

3 comments:

Unknown said...

They definitely will!
I love the print, it reminds me of some antique china plates from my grandmother!

Ana Burmester Baptista said...

Não é fútil, é lindo. Eu só tenho um rapaz e no dia de Natal é dia de toilette nova. A minha mãe também, vestia o meu irmão e eu de igual!

Brancoprata said...

Por favor não te esqueças das fotos ;)... da mesa de Natal também!!! ;)
XO